ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΔΡ. ΜΑΡΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ
Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΔΡ. ΜΑΡΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ» ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ
ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΙΒΟ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
..!!!
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΦΙΛΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΙΕΡΟΨΑΛΤΗ
ΠΟΥ ΚΟΣΜΕΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΨΑΛΤΗΡΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ..!!!!
Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας
Συγγραφέας: Μάριος Αθανασόπουλος
ISBN: 978-618-82464-0-9
Σελίδες: 248
«τους μαθητές τους τρώει το στρες κι η αγωνία αν θα μπούνε στις
ανώτατες σχολές»
Με αυτά τα λόγια μεταξύ άλλων περιγράφουν οι καλλιτέχνες των
μαθητικών μας χρόνων τις αγνίες και την πίεση των πανελλαδικών εξετάσεων που από
εκείνα τα χρόνια (και παλιότερα θαρρώ) κυριαρχούσαν στις μαθητικές αίθουσες και
τα φροντιστήρια.
Αναμφίβολα οι πανελλαδικές αποτελούν την πλέον επίπονη και
ψυχοφθόρο διαδικασία εξετάσεων που υπάρχει στο σύγχρονο κατά τ’άλλα
εκπαιδευτικό μας σύστημα. Ένας επιμελής μαθητής που επιθυμεί να επιτύχει σε
αυτές τις εξετάσεις, οφείλει να μείνει συγκεντρωμένος έως το τέλος στον αντικειμενικό
σκοπό του: την επιτυχία στην πανεπιστημιακή σχολή που επιθυμεί. Το άγχος, η
διαρκής πίεση και συχνά το ξενύχτι για την ολοκλήρωση του διαβάσματος που δεν
ολοκλήρωσε ο υποψήφιος με το φως της ημέρας, έχουν πάρει τη θέση της εφηβικής
ανεμελιάς, του παιχνιδιού, των γόνιμων και δημιουργικών δραστηριοτήτων.
Μέσα σε έναν χρόνο προκαλείται μία βίαιη ωρίμανση των νέων που από
την εφηβική ηλικία οδηγούνται προς την ενηλικίωση χωρίς καν να έχουν ζήσει την
πιο όμορφη ίσως φάση της ζωής τους.
Μαζί με τα παιδιά, οι γονείς ζουν κι αυτοί τον δικό τους αγώνα:
Οικονομική αφαίμαξη, ψυχική πίεση από και προς τα παιδιά τους, καταστάσεις πρωτόγνωρες
για τους περισσότερους.
Στον ίδιο περίπου παρονομαστή βρίσκονται και οι εκπαιδευτικοί
που διδάσκουν μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα: πίεση για να ολοκληρωθεί η
ύλη, άγχος για την πορεία των μαθητών, διαρκής συζήτηση, αναζήτηση υλικού που
θα ενισχύσει την προσπάθεια τους να αποδώσουν καλύτερα.
Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα χρηστικό εργαλείο προς
την κατεύθυνση της ενίσχυσης της προσπάθειας
τόσο των μαθητών όσο και των συναδέλφων εκπαιδευτικών.
Πρόκειται για μια ικανοποιητική σειρά κριτηρίων αξιολόγησης για
κάθε κεφάλαιο αλλά και κάθε ενότητα ξεχωριστά, με σκοπό κυρίως την επανάληψη
των υποψηφίων.
Δρ. Μάριος Αθανασόπουλος
Ιστορικός